Nee, IOS is een operating systeem voor Apple mobiele apparaten en daarmee kun je niet Windows besturen op een ander apparaat. Wat sommigen NAS apparaten wel hebben (QNAP bijvoorbeeld, maar dat is geen Windows) is een app om je bestanden te benaderen vanaf je iPhone of Android telefoon.

Ook hebben sommige NAS merken (alweer QNAP) een cloud oplossing om je NAS op afstand via internet te beheren.
paulus811
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met dank, inmiddels werkt alles zoals het hoort.