Hoe kan ik mijn msn weer op online zetten..

Als ik mijn msn opstart dan zegt ie dat ik online sta maar niemand ziet dat ik online ben.. hoe kan ik dit probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is nog z'n vraag. http://www.goeievraag.nl/vraag/online-offline-msn-probleem.51543
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm.. dat is nog geen antwoord op mijn vraag? dit werkt bij mij niet! heb je misschien nog andere sugesties??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een storing bij Msn, of het advies opvolgen bij bovenstaande link, (DolfjeWeerw.) opnieuw installeren.

Antwoorden (3)

)Bij je naam in het basisscherm een maal klikken en je status op beschibaar zetten, dan is je probleem opgelost
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, dat is het probleem daar sta ik wel als online maar andere mensen zien mij als offline en kunnen ook niet terug praten.. heel vreemd vind ik dit ook nog nooit last van gehad.
Als je ingelogd bent, en in het scherm van messenger zit, staat er naast je foto/afbeelding een scherm met de vraag; off line weergeven. Je kunt hier op klikken en ziet dan verschillende mogelijkheden, beschikbaar enz. Klik op beschikbaar als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is het vreemde dus.. ik sta online alleen iedereen ziet mij als of ik offline sta.. hoe kan ik dit verhelpen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is zeker vreemd. Nou, helaas, dan kan ik je geen zinvol antwoord geven, sorry!
Bedoel je dat je wel op online staat, maar dat anderen je offline zien en dat jij in je eigen msnlijst ook offline staat?
Want dat heb ik namelijk ook. Ik sta niet op "offline weergeven", maar op online, maar toch ziet iedereen mij als offline.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yep, dat bedoel ik.. maar ondertussen werkt mijn msn het weer!! ik denk dat er gewoon een storing in heeft gezeten.. iedergeval bedankt voor de reacties