kan ik een sitecom x3 n300 wifi router instellen als adapter?

Hallo ,IK wil mijn sitecom x3 n300 wireless router instellen als een wireless adapter kan dat?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee want je moet daar een speciaal ding voor kopen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wat voor ding en waar kan ik het kopen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit antwoord klopt niet. Het kan meestal gewoon hoor!
Als ik het goed begrijp wil je de Wifi router naast een PC plaatsen die geen Wifi adapter heeft. De Wifi router moet het Wifi signaal ontvangen en vervolgens sluit je de Wifi router met kabel aan aan de PC.

Ja, dat is bij de meeste routers is dit perfect mogelijk. Je moet hiervoor een "bridge" maken. Enig min puntje is dat het instellen van een "bridge" niet voor beginners is....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben geen beginner kunt u meer uitleggen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.cyberciti.biz/networking/howto-connect-two-wireless-router-wirelessly-bridge-with-open-source-software/