Kan iemand me een desktop geven (pc) voor te editing prijs 0-620 ?

Ik zou heel graag een beter een pc hebben dan degene die ik nu heb ik edit veel in adobe after effects ik gebruik nog andere adobe programmas ik speel af en toe games and moet soms kunnen livestreamen terwijl ik edit enige pc aangeraden ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Zelf bouwen.

Kiezen voor een graka die past bij je gamegedrag en opstelling.

Niet te zuinig zijn op het moederbord en diens mogelijkheden.

En zeker meerdere harde schijven nemen en je data daar op een slimme manier over verdelen.

En beter nog dan een nieuwe pc is je huidige pc upgraden. De behuizing en minstens 1 harddisk + OS, casefans en optische drives zijn zo goed als zeker nog bruikbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Wat is een "graka"?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graka is een populaire afkorting voor "grafische kaart"

Andere antwoorden (1)

Volgens mij kun je voor die som je pc al mooi vebeteren, betere processor en videokaart en koeling