Als ik een Movie Maker bestand wil openen staat er: ''Movie Maker kan dit projectbestand niet openen''. Hoe los ik dit op?

Voor een schoolopdracht moest ik een filmpje maken. Dit filmpje heb ik opgeslagen als een project bestand maar ook als een Windows Media Player bestand. Nu ik dit filmpje weer wil openen komt er een melding te staan dat ik dit projectbestand niet meer kan openen. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet het op school afmaken, omdat dat een ander programma is. En al zou je het thuis aan de praat krijgen zitten de bestanden er niet in.
dat bestand is alleen het locatie van het bestand en wanneer het erin moet worden gestart, niet de bestanden zelf
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je zeker weet dat je het bestand niet op school heb aangemaakt, moet je het opnieuw maken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer alles in 1 dag te maken denk ik, je kan er nooit zeker van zijn of het gebeurt of niet