Beste manier om je Canon printer uit elkaar te halen en/of hulp vastlopende printer papier rol ?

Hallo mijn papier rol van de Canon MP190 blijft hangen, nu wil ik de printer uit elkaar halen om evt vuil er tussenuit te halen.
Ik kan geen duidelijke informatie vinden wat het beste en slimste manier is om dit te doen (voordat hij helemaal niks meer doet).

Ik kan ook niet verder informatie vinden hoe ik dit probleem kan oplossen, alle reingings techniekjes al geprobeerd en helpdesk kon me ook niet verder helpen :(

Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!

Gr Reyna

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Overweeg de chemo bak met je printer , tegenwoordig heb je voor zo weinig geld een nieuwe mogelijk zuinige printer ( let op wat nieuwe inkt vullingen kosten of hoe je goedkoop kan vullen . Vraag bij zo'n vulstation wat handig is ) succes

Antwoorden (1)

meestal kun je een printer wel simpel uiteen te schroeven maar of dit de oplossing is weet ik niet, zoja uiteendraaien tot je nekele grote onderdelen overhebt en niet voledig uiteendraaien en daarna met een compressor ofzo het stof wegblazen .
zolang je de kleine onderdelen niet begint open te draaien zal er vast geen gevaar zijn hoor.