Hoe kan ik een film van DVD op YouTube zetten?

Veel mensen hebben mij gevraagd of ik een film (van de jaren 50), die ik op dvd heb, op Youtube wil zetten. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tip: Check of er auters rechten opstaan; anders is al je upload werk voor niets

Het beste antwoord

Hangt ervan af wat voor bestand het is. Als het een AVI. of WMV. file is gaat het erg simpel. Stop de dvd in je laptop/pc dvd-rom lezer en kopieer het bestand naar je computer. Als het bestand boven de 500 mb is kan je het nog is met windows movie maker (of een willekeurige converter) verkleinen. Hieronder zie je een voorbeeld.