Hoe moet ik van de ongewenste mails van Friezel afkomen?

Mijn moeder krijgt steeds mails van datingssite Friezel, onderdeel van onlineacties.eu, zonder dat zij zich hier ingeschreven heeft.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
SimonV
9 jaar geleden
Ze kan hier een klacht indienen:
https://www.spamklacht.nl/ Friezel is een Griezelsite:
http://www.datingwebsites.nl/reviews/friezel/

Antwoorden (3)

Meestal staat er onderaan dergelijke mails een link waarop je moet klikken om je uit te schrijven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soms staat er onderaan de mail "schrijf u nu uit voor de nieuwsbrief" of iets dergelijks. Als dit er niet is, voeg de mails dan toe aan spam. Bij gmail vragen ze soms als je veel mails van een afzender verwijdert, of je wil dat ze proberen je uit te schrijven bij die organisatie. En soms lukt dat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar startpagina en dan zoek je op de rubriek : Consumenten naar: afmelden .nl en daar geef je de naam op van de site, die je verwijderd wilt hebben.