Ik heb net een samsung galaxy s4 gekocht maar als ik wifi aanzet komt er lege lijst, beneden kennisgeving en running. Hoe kan ik verbinding maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk bij instellingen (radarwieltje).
Kies dan de tab ""verbindingen".
Bovenaan staat een schuifje voor Wifi. Waarschijnlijk staat die links (=uit). Schuif dus naar rechts.

Toegevoegd na 14 minuten:
Daarnaast: veeg van helemaal bovenaan naar beneden. Dan krijg je een menu met bovenaan onder meer een wifi-symbool. Als die grijs is druk daar dan op. Dan wordt hij groen en krijg je wifi-verbinding.

Toegevoegd na 2 dagen:
Blijf in dat scherm noch een tijdje langer op het wifi-knopje drukken. Dan komen de beschikbare Wifi-apparaten tevoorschijn
Plaatje bij antwoord
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Of was dat wat jij bedoelt met "De wifi aanzetten?". Dan schiet je hier niet veel mee op...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij staat aan maar er komen geen apparaten om mee te verbinden. En ik zou dus met ons internet willen verbinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Poet dus als de wifi aanstaat moet ik er nog eens op drukken maar lang ingedrukt houden zodat er apparaten komen. Hoe lang moet ik ongeveer drukken ?
Poet
9 jaar geleden
Bij mij 2 seconden