hoe kan ik vanaf mijn laptop mee kijken op het scherm van mijn zoons samsung?

Ik wil graag mee kunnen kijken op zijn telefoon maar hoe kan ik dit draadloos doen zonder dat hij het doorheeft?

Toegevoegd na 59 minuten:
Het liefst gratis

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.8K
burgos
9 jaar geleden
En waarom??
ronron1212
9 jaar geleden
Ja goede vraag waarom?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door prive omstandigheden
Ivana
9 jaar geleden
Eerlijkheid tegenover kinderen is een lang leven beschoren. Zelfs als het gaat om verkeerde vrienden, drugs en andere zaken die je als ouders wilt weten. VRAAG het gewoon, dan blijft hij respect voor je houden. Stiekum gedoe leidt tot niets.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is gewoon om hem voor de grap een lesje te leren ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij vraagt gewoon hoe, niet jullie mening.
ronron1212
9 jaar geleden
door prive omstandigheden dat is een reden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"Het is gewoon om hem voor de grap een lesje te leren ;)"
Zo'n grap zou wel eens heel verkeerd kunnen uitpakken.
Niet doen!
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ach ik weet niet, mijn vader heeft ook mijn PC wel eens overgenomen met remote desktop toen ik nog thuis woonde. Ik kon er wel om lachen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Persoonlijk ben ik van mening dat iedereen recht op privacy heeft, ook al is het je eigen zoon. Stel je voor dat je een tiener zou zijn en dat je eigen ouders dit bij je zouden doen. Je moet men in hun waarde laten, en als je het noodzakelijk vindt om iets te weten, vraag er eerlijk naar en vertel eventueel wat voor vermoedens je zelf hebt. Ik vind het, om eerlijk te moeten zijn, een domme keuze, aangezien het de band tussen jou en jouw zoon sterk zal verslechteren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vroeg eigenlijk om een antwoord en niet om jullie meningen.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Nou ja doorvoor heeft de GV site gelukkig de reacties uitgevonden :-)
Maar ik snap je punt, kan heel irritant zijn. Had ik ook toen ik een vraag had over bezwaar aantekenen bij een boete. "Dus jij vind dat je niet hoeft te betalen." of "Jij hebt een fout gemaakt en nu wil je daar onderuit komen."
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja is heel irritant.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je kan een RAT downloaden en die op zijn computer zetten. maar zo iets voor een mobieltje... ook erg lastig omdat .exe niet op android/iOS uit te voeren is. er zal vast wel een manier zijn, maar dan gaat je dat geld kosten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bovendien is het strafbaar... http://www.iusmentis.com/beveiliging/hacken/computercriminaliteit/computervredebreuk/

Antwoorden (1)

Wat kan Mobile Spy voor jou betekenen?
Naast het traceren van de mobiele telefoon locatie, biedt Mobile Spy veel meer krachtige functies voor gebruikers van mobiele telefoons, niet alleen kunt u de exacte locatie mobiele telefoon bekijken, maar deze laat u ook tot in detail weten wat er gebeurt.

Live Screen bekjiken - Kijk naar het scherm van de telefoon op afstand als een live-tv in uw browser.
Monitor Oproepen - De telefoonnummers in en uit wordt aangemeld, samen met de duur, richting etc.
Neem omgevingsgeluiden op - Op afstand een geheime geluidsopname van de omgeving van de telefoon starten.
monitor SMS tekstberichten - Noteer zowel inkomende en uitgaande SMS-berichten op de telefoon.
Monitor bezochte websites - Monitor URL van de bezochte websites in mobiele web browser met paginatitels.
Monitor fotos en videos - Een register bijhouden van de gemaakte foto's en video's bekeken op de telefoon
Monitor Chat Berichten - Monitor beide zijden van chatberichten in Google Talk / Yahoo IM / AOL enz.
Monitor YouTube Videos - Blijf op de hoogte van alle URL's van de video's bekeken op YouTube.
Monior Sociale Netwerken - Meld u de activiteit van Facebook, WhatsApp, Twitter messaging-diensten.
Volg GPS locatie - Meld u het IP-adres op een kaart die de locatie van de mobiele telefoon kunnen volgen.
Monitor Email Activiteit - Noteer alle e-mail activiteit die op de telefoon gebeurd in detail.
Verboden activiteit notificatie - Waarschuw voor activiteiten die obscene woorden, inbraak en meer bevatten.
Applicatie Blokkeren - Blokkeer aanvragen door het eenvoudig toevoegen van namen aan de filter lijst.
Geef Commandos - Voer commando's uit op afstand via het online controlepaneel.
Bekijk gegevens - Alle logs kunnen op afstand worden bekeken door in te loggen op de account van de software.
Deïnstalleer- Door het online controlepaneel kunt u de software op afstand verwijderen.

http://www.spy-mobile-phone.com/nl/track-mobile-phone-location.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt maar ik zoek meer een gratis oplossing