Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn microsoft account krijgen als ik 2 verificatie methoden heb.?

Microsoft vraagt bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord,omdat het oude ww niet werkt) een e-mail adres om een beveiligingscode te sturen.Na ontvangst van die code vraagt microsoft om nog een mogelijkheid een 2e beveiligingscode te sturen.
De eerste code ontvang ik op een e-mail adres en de 2e zou ik als sms op mijn gsm moeten ontvangen.Die komt echter NOOIT!

Toegevoegd na 23 uur:
Mijn gsm nummer is bekend en microsoft stuurt de laatste 3 cijfers.Ik moet antwoorden met het invullen van de laatste 4 cijfers,zodat MS weet dat dit inderdaad mijn gsm nummer is.
Ik doe dit maar krijg NOOIT een beloofd smsm-je met de 2e beveiligingscode.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat probleem heb ik ook gehad. Volgens mij moet je een andere browser gebruiken of iets in je instellingen daarvan wijzigen. Als je een tablet of smartphone heb zou ik via die het ook even proberen. Of anders even bij een vriend of de bibliotheek op internet en een code aanvragen - als het goed is krijg je dan wél een sms. Succes!