Is 100.mpbs het snelst of kan het nog sneller?

Mijn pc heeft nu 100.0 mbps kan dit sneller als het kan hoe ?
Hangt dit af van mijn router, en wat is dan het de snelste router.
Ik wil namelijk heel snel internet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
verschil tussen 100 en 120 ga je niet echt merken denk ik. waar heb je dat supersnelle voor nodig dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
100 mbps is al behoorlijk snel voor deze tijd... vooral voor een draadloze router

Antwoorden (1)

De snelheid van je internetverbinding is afhankelijk van het abonnement. Momenteel is 200Mbit van o.a. UPC een van de snelste abonnementen voor de particulier. Als je een beetje recente router hebt, dan is dit een gigabit router hetgeen snel genoeg is. Uiteraard moeten ook je kabels, je netwerkkaart en eventuele switches hier op afgestemd zijn. Als je computer 100Mb heeft zoals jij zegt, vermoed ik dat je een 100 Mb netwerkkaart hebt. Niet snel genoeg dus.