hoe maak je een app voor playstore?

Kan ik bij de media markt mischien een boek met instructies kopen voor het maken van een app?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zullen vast boeken over zijn maar het leren via youtube tutorials is vaak makkelijker, sneller en goedkoper
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, natuurlijk kan dat.
Maar heb je al gekeken in een bibliotheek?
Ik zou ook heel graag een app maken.
Er zijn vrij veel manieren om een app te maken zonder te kunnen coderen .
Maar de meeste zijn betalen.
Als je tog voor coderen wilt gaan, is c++ handig om mee te beginnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
c++ is een goede programmeertaal, maar wel pittig voor mensen die geen ervaring met programmeren hebben. Is een eenvoudigere taal niet handiger? (denk aan python, perl)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
om mee te beginnen dan. Uiteindelijk moet je toch java beheersen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, natuurlijk java ook
Kun je programmeren? Anders zou je (1) dat inderdaad kunnen leren of (2) een website in een app overzetten, bijvoorbeeld met PhoneGap. Deze tweede manier biedt wel minder mogelijkheden dan een native app.
Ook kun je (3) ervoor kiezen geen app te maken, maar een mobiele website. Met offline storage in HTML5 kun je die ook offline gebruiken.

Veel succes!