Hoe programma definitief verwijderen?

Ik heb een spam programma en dat wil ik verwijderen. Ik heb het al bij documenten ” verwijder programma” geprobeerd, maar het programma blijft terugkomen. Hoe kan ik het programma helemaal definitief verwijderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Installeer Revo Uninstaller via http://www.revouninstaller.com
Deze utility mag je 30 dagen vrij gebruiken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Haalt Revo malware weg?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee, hij verwijdert alleen het progr van je pc. Maar dan wel zeer grondig, ook in het register enzo
Ik weet niet of je windows hebt of apple. Met windows kan je via configuratiescherm naar programma's en onderdelen. Via daar kan je de programma aanklikken en verwijderen.

Op apple gaat het iets anders. Daar moet je de programma naar de prullenbak slepen. Simpeler kan het niet. Het probleem zit meer bij hoe de programma in elkaar zit. Elk OS x applicatie bestaat uit meerdere delen. Die nog kunnen blijven hangen op je harddisk na het verwijderen. Met normale programma's zou je er niets van merken. Maar met spam programma's wel.

Je kunt voor het verwijderen van Applicaties ook tools als AppDelete (gratis) ofAppZapper ($12,95) gebruiken. Met deze tools kan je automatisch applicaties en alle gerelateerde bestanden verwijderen door de applicatie op het icoon van de tool te slepen. Van de twee tools is AppZapper een echte aanrader!

Wanneer je een applicatie doormiddel van een “installer” hebt geïnstalleerd dan is het altijd verstandig om deze hiermee ook weer te verwijderen.

Veel succes!