hoe kan ik mij uitloggen op facebook messenger?

Hoe kan ik mij uitloggen met de app van Facebook Messenger ?
ik kan het namelijk niet vinden .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
34.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaa dat dus. Maar met die app zelf ;facebook messenger kan dat niet. Tenminste bij mij niet.

Antwoorden (3)

Dit zal misschien per telefoon verschillen, maar bij de i-Phone kun je in de app van rechts naar links vegen. Dan kom je in het chat-scherm. Daar kun je bij het tandwieltje de chat uitschakelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
(dit doe je trouwens wel vanuit de Facebook app zelf, niet in de messenger app.)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is mij niet duidelijk wat je juist bedoelt dus vind je hieronder het antwoord voor de messenger/chat functie op facebook.com

Klik onderaan op opties (het wieltje) en klik dan door naar "geavanceerde instellingen" waar je kan kiezen voor "chat uitschakelen." Klik dat aan en dan ben je offline bij Facebook Chat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat op een Ipod touch en voor een windows phone
Ja dat dus. Maar bij de app zelf kan je je volgensmij niet uitloggen, tenminste bij mij niet.