Waar kan goed goedkoop een domein registreren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mwa. Je kan ook gewoon even googlen. Voor een paar Euro heb je een domein en een paar tientjes een webhoster.
Kijk eens op www.one.com www.starthosting.nl www.easyhosting.nl en nog veel meer. Daar hoef je geen pb voor naar vanbeek6 te sturen. Als je een hobby website wil hebben functioneren bovenstaande prima, met vaak een eigen eenvoudige wegbuilder, waar je eenvoudig een eigen website maakt. Wil je een professionele website voor een bedrijf, zou ik op zoek gaan naar een hoster welke ook service levert. (Iets duurder, maar vaak sneller en minder downtime)
Een website zelf bouwen kan eenvoudig met gratis software van bijvoorbeeld Joomla of WordPress. ( veel instructiefilms te vinden op YouTube)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij dot.tk zelfs gratis, en er zijn genoeg gratis hostingbedrijven te vinden, zoals 000webhost, Hostinger, enz...

Antwoorden (1)

Ik registreer mijn domein altijd bij Versio. Voor een .nl domein betaal je hier maar 3,49 euro. Verreweg de goedkoopste als je dit vergelijkt met andere aanbieders.

Ook webhosting is hier erg voordelig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pas op met Versio! De kwaliteit is net a;s de prijs heel erg laag. Goedkoop isdaar echt duurkoop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hetzelfde geldt nog meer voor One.com. Met Webreus.nl heb ik een betere ervaring.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn nog goedkopere te vinden.