misslobe
14 jaar geleden
Heb 's gekeken, maar daar zijn al gemaakte naadloze achtergronden.
Maar als ik nu zelf een afbeelding wil bewerken tot een naadloze achtergrond, kan dat daar ook op?
Sorry hoor, maar ik ben niet zo deskundig op dat gebied...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die kun je zelf maken met dat programma... Alles wat je zelf tekent, maakt dat programma automagisch tot een tegel... Men noemt deze plaatjes "tegels"... en die tegels maken juist dat het een eenheid lijkt...
misslobe
14 jaar geleden
Ik vind dat ook een heel leuk programma, maarrrrrrrrrrr ik bedoel eigenlijk meer plaatjes, zoals de voorbeelden die ik net erbij heb gedaan. Als je die als achtergrond gebruikt en het plaatje zich herhaalt gaan ze heel mooi ik elkaar over. Dit schijn (scheen) je met het programma 20/20 zelf te kunne maken , maar die werkt dus niet meer helaas!
Weet je misschien nog een ander programma? Ik zoek me wezenloos, maar vind niets, of het is zo ingewikkeld dat ik de moed maar op geef.....................:-(
misslobe
14 jaar geleden
Maar omdat het het enige antwoord is, + 10 ;-)!