Hoe wijzig ik mijn Apple hersteladres als ik ook de antwoorden op mijn beveiligingsvragen niet meer weet?

Om een app te kopen in de Appstore van Apple moet ik eerst een aantal beveiligingsvragen beantwoorden. Maar daarop weet ik mijn gegeven antwoorden niet meer. Om deze aan te kunnen passen wordt er een e-mail verzonden naar mijn opgegeven hersteladres, welke ik per ongeluk incorrect heb ingevoerd. Is er een manier om dit te omzeilen? En/of om het opgeven hersteladres te wijzigen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Misschien moet je eens naar de klantendienst van Apple bellen zodat je betaalde apps teruggegeven worden omdat je normaalgezien een overschrijving hebt gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je al heb je geprobeerd je e-mail adres te herstellen en je beveiligingsvragen/antwoorden ook niet meer weet, dan zit er maar 1 ding op.
Je moet een nieuw apple-ID aanmaken.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet zo handig als je gekochte apps en muziek hebt. Neem eens contact op met Apple, dat kan gewoon hoor, en weet je, ze helpen je ook nog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.apple.com/nl/support/appleid/