Hoe herstel je je pc via je toetsenbord?

Ik kan alleen nog maar bij internet komen, de rest op mijn bureaublad is niet te bereiken. Ook de werkbalk onderaan het beeldscherm is weg.

Daarom vroeg ik me af of je je computer via het toetsenbord naar een eerder tijdstip kan herstellen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als die balk vanonder lijkt te ontbreken is het mogelijk dat het explorerproces niet goed gestart wordt.

Houdt de winkey ingedrukt terwijl je op R drukt om het uitvoeren-venster te openen. Tik dan explorer in en vervolgens enter.

Als dat niet werkt, roep dan het uitvoeren-venster opnieuw op en tik rstrui.exe in om aan het systeemherstel te beginnen.

Neem daarvoor wel eerst een backup van al je gegevens (via een livecd als het niet anders gaat) want een systeemherstel is niet zonder risico's!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pc heropstarten en kijken op je scherm naar een tekstje "open bios " dan komen er updates en herstellingen op