mail vanuit verkeerde mailadres. hoe kan dit?

Ik heb een heel vreemd probleem,
als ik een mail stuur komt (soms) hij bij anderen aan alsof hij door iemand anders gemaild is (een oud huisgenootje van me). Een emailadres dat nooit van mij is geweest en waar ik nooit heb ingelogd.
Als ze dan een reply sturen komt deze ook bij haar terecht.
hoe is dit mogelijk?
en hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het emailprogramma van de computer waarop je mailt, ofwel de website die je daarvoor gebruikt, heeft het verkeerde emailadres als afzender ingesteld.

Dit kun je wijzigingen in de account-instellingen van ofwel het emailprogramma ofwel de website die je gebruikt om email mee te versturen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar het is maar heel af en toe dat het vanuit dat andere mailadres wordt gestuurd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan gaat er heel af en toe iets mis met de afhandeling van de verzonden mail. Even dat account opnieuw instellen dus :)