Klopt het dat je mail niet kunt beantwoorden als het bij 'Ongewenst' staat?

Ik heb een mail in 'Ongewenst' staan op mijn Hotmail/Outlook account.
Mijn 'Ongewenst' map staat op 'exclusief' ingesteld waardoor alleen de mail van contactpersonen, en mail van Hotmail zelf in Postvak In terecht kokmt.
Nu heb ik iets (bijna) verkocht via Marktplaats. Moet ik deze mail eerst naar 'Postvak In' slepen om deze te kunnen beantwoorden dat ik akkoord ga met het bod? Of kan ik ook vanuit de map 'Ongewenst' mailen?

10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan berichten niet rechtstreeks beantwoorden vanuit de "ongewenst" map. Om het bericht naar je postvak in te verplaatsen, vink je het aan en klik je op "niet ongewenst".