ik wil foto's vanop mijn gmail account op mijn pc zetten maar als ik knip en plak blokkeert hij telkens,wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

kan zijn dat je niet zomaar bijlagen kunt kopieren.dit ivm veiligheid.
kun je ergens in de instellingen vinden.
maar als ik zo lees doe je het niet goed.
kunt zowieso niet KNIPPEN en plakken.
moet KOPIEREN en plakken kiezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De gemakkelijkste manier om dit te doen zal gewoon rechter muisknop op de afbeelding zijn en iets als "afbeelding opslaan als" of "opslaan als" kiezen. Dan kies je de locatie waar je de foto wil opslaan, en heb je die!