Hoe kan ik foto's terughalen op een gestolen PC?

Mijn PC is gestolen tijdens een inbraak en ik wil een paar belangrijke foto's daarop terughalen. Is dit mogelijk? Ik heb ze nergens anders staan, ik heb ze alleen ooit gemaild alleen dat mailtje is kwijt. Ik kan dat mailtje alleen nog terugvinden op mijn mobiel in de app 'Outlook'. Echter kan ik daar op een of andere manier de bijlage(s) niet openen.

Kan iemand helpen de foto's te herstellen?

Met vriendelijke groet,
Harm

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik kan natuurlijk geen garanties geven, maar als je het betreffende mailtje nog wel kunt doorsturen vanaf je mobiel, kun je het doorsturen naar een ander account (van jouzelf, van een vriend, of van een familielid). Je kunt dan kijken of je de bijlagen op dat andere account wel kunt openen.

Het beste probeer je dat laatste vanaf een PC of laptop.

Cryofiel
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Heb je je Outlook-app wel goed ingesteld? Kun je bijvoorbeeld wel zelf een nieuw mailtje maken, en dat versturen, of lukt dat ook niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of via een browser direct naar de mailbox gaan; dat zou kunnen werken als de mails niet verwijderd worden door Outlook/Thunderbird, etc.
Castle
10 jaar geleden
PLUSJE Cryofiel