de lettertype van mijn laptop is ineens veranderd, hij geeft nu bij sommige cijfers weer. Hoe kan dit?

de linkerkant werkt nog correct en geeft de juiste letters weer, maar vanaf de U J en de M als ik die indruk krijf ik cijfers te zien. Misschien ergens per ongeluk op gedrukt?

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je NumLock staat aan. Zoek de toets waar "NumLock" op staat, druk het in en je probleem is opgelost.
escape
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de hulp! Opgelost.
Je hebt vast op 1 of andere manier de NumLock geactiveerd. Op een laptop zul je de Fn-knop samen met een knop de waarschijnlijk rechtsboven zit moeten indrukken om het weer uit te zetten. Op mijn eigen laptop heet deze NumLK.
gvrox
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Opgelost :)