Kan ik apps online opslaan in iCloud?

De opslag op mijn iPhone 5s is 32GB. Maar omdat ik veel films erop heb staan voor onderweg en ook veel apps gebruik en foto's maak ga ik richting mijn maximum.

Omdat ik nu een 4G verbinding heb en overal waar ik heenga dat ook heb, vroeg ik me af; Kan ik een App in plaats van op me iPhone in iCloud installeren? Dat wanneer ik de app start hij hem uit de cloud haalt.

Het zelfde werkt wel op een PC in het netwerk bijvoorbeeld als ik op mijn werk Word start, dan haalt hij Word van de server weg en niet vanaf de PC.

Ik heb een iCloud opslag van 25 GB

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Nee!
Dat is niet mogelijk, bij sommige apps (spellen) wordt je voortgang opgeslagen in icloud.
Apps zelf niet.