hoe kan ik me het beste beschermen tegen dat mensen in breken in me telefoon en me webcam aan zetten. En de webcam van me computers?

Ik heb op me pc AVG 2013 met code op me pc staat en op me smartphone sony XperiaZ de gratis AVG uit de Playstore. En op me Wi-Fi router heb ik de. WPA2 code veranderd. De mac fulter aan gezet ben ik nu goed beschermd tegen in braak?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, het enige waar je op moet letten is dat je nu geen rare websites opzoekt
met allerlei zogenaamde gratis software met veel troep erbij. geent toolbars installeren etc etc
En geen mailtjes van vreemden opent zeker niet diegene met bijlages en of vreemde links. en liefst niet allerlei illegale software. vooral niet diegene met valse serie nummer crack etc.
capthavoc
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je camera afplakken is mijn tip. :P