Hoe moet ik mijn harddrive kopiëren?

Mijn ouders hebben een nieuwe pc en willen de bestanden van de oude harddrive op een externe zetten voor het geval dat. Maar als ik dat nu probeer dan kopieert hij niet alle bestanden omdat de eigenaar verandert moet worden. Bestaat er een software die automatisch de harde schijf transfert en de eigenaar verandert zodat hij door iedereen geopend kan worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een image-backup maak, neemt hij alle bestanden mee en zeurt niet over eigenaar. Zie bron voor link naar Microsoft.

PS. Neemt wel vaak heel wat tijd in beslag voordat hij klaar is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens naar clonezilla, is gratis en kan een lowlevel kopie maken. Staan ook veel aanweizingen over op internet