Heefd UPC Horizon extra kosten op je abbonnement?

Hallo. Wij hebben een UPC abbonnement op telefonie, internet en TV en ik wil graag de Horizon TV app downloaden op mijn iPhone. Maar vraagt dat ook nog extra kosten als je daarop TV gaat kijken? Want ik wil dan op mijn iPhone inloggen en daarop TV kijken. Moet je daar dan extra geld voor betalen bij je abbonnement?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, dit kost niets extra. Hierbij ga ik er van uit dat je tv kijkt via de wifi die je thuis hebt.
Als je dit gaat kijken via je mobiele abonnement, gaat het natuurlijk wel van je data limiet af en kan het extra kosten.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja via mijn Wifi ja, Bedankt!