Ik wil 'n nieuwe smartphone kopen omdat m'n oude steeds uitvalt minstens 1 keer per week hoort dat bij een smartphone?

Hij is al iets meer dan een jaar oud en ben dan ook echt aan een nieuwe toe (vind ik) heeft iemand nog een aanrader (geen iphone, minimaal android 4.1. Besturingsysteem en niet duurder dan €500-,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zijn twee heel verschillende vragen.. Je wilt weten of uitvallen normaal is, en je wilt weten welke snartphone voor onder de 500€..
peterjbruins
10 jaar geleden
Vraag 1: Nee dat is niet normaal. De potentiële redenen zijn heel uiteenlopend, dus kan je zo niet zeggen wat het probleem is.
Vraag 2: Galaxy S4, HTC One en Sony Xperia Z1 zijn goede. Wat wil je doen met de smartphone, wat zijn je eisen eraan? 500 euro is naar mijn mening onnodig veel voor zo'n ding...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die van mij valt ook wel eens uit de laatste tijd,ik moet ook echt een nieuwe.
Echt irritant he?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou eerst de Smartphone gaan rooten en een custom ROM gaan plaatsen.
Werkt het dan nog niet naar behoren, kan je altijd nog een nieuwe kopen. Misschien is er een ROM van Android 4.4 kitkat. Die zou juist ook op oudere toestellen goed moeten werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ie werkelijk net een jaar oud is en steeds onverwacht uitvalt, dan moet je er mee terug naar de winkel en reparatie onder garantie claimen. Zo krijg je als het goed is weer een correct werkende telefoon en bespaar je jezelf 500 euro.

Antwoorden (4)

http://www.nu.nl/tech/3661542/review-beste-android-smartphones-van-2013.html

Toegevoegd na 3 dagen:
Op bovenstaande link vind je het beredeneerde oordeel over de beste Android telefoons die in 2013 leverbaar waren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat wil je hiermee zeggen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Doe eens een gok! Als iemand een android smartphone wil kopen en je geeft hem de link naar een goed overzicht daarvan, wat zou je daar dan mee kunnen bedoelen?
Jaspro101
10 jaar geleden
Kijk eens bij de richtlijnen voor antwoord geven op een vraag: "Antwoorden moeten altijd een uitleg bevatten. Alleen ‘Ja’, ‘Nee’, een verwijzing of link geven is niet toegestaan."
Deze zijn wel goedkoper dan € 500,-, maar ze zijn wel erg goed: http://tweakers.net/product/322620/sony-xperia-z/ en
http://tweakers.net/product/323966/samsung-galaxy-s4/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben erg tevreden over mijn nexus 5, 400 euro en android 4.4, zoals ze in de reviews hierover zeggen: voor een dubbeltje (bijna) op de eerste rij. Hij is zeer aan te raden.

http://tweakers.net/product/343706/lg-nexus-5/
Jaspro101
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De Nexus-smartphones worden ontwikkeld door Google in samenwerking met andere merken. Ze hebben altijd als eerste van alle Android-smartphones de nieuwste Android-versie, omdat er niets extra's is aangepast. De meeste merken willen extra's toevoegen of dingen verwijderen. Dat kost tijd, en daarom is Google altijd als eerste met de updates voor de Nexus-smartphones.
Een nieuwe kopen kan, ook kan een reset oplossing bieden. Bij het opstarten power + volume + of -