Ik heb thuis 2 computers. Maar op de een kan ik de geschiedenis zien van de andere. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit uitzetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt waarschijnlijk op beide hetzelfde Google-account actief. Het is heel irritant inderdaad. Ik kan op de computer zien wat op de iPad of m'n telefoon is opgezocht en andersom, met als gevolg dat je niet eens meer kunt zoeken naar cadeautjes op internet zonder dat dat door je huisgenoten wordt gezien....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat van dat Google-account dacht ik eerst ook al. Maar ik ben niet ingelogd op de computer beneden. Dus dat kan het niet zijn.
Het is erg beperkte informatie die je verstrekt maar ik vermoed dat beide PCs hun bestanden delen op het netwerk. In het netwerkcentrum even de instellingen controleren en als delen ingesteld staat uitzetten.