Met welke online (gratis) applicatie kan ik mensen voorkeuren van datums etc.. laten invullen voor het plannen van een personeelsuitje?

Het gaat dus om voorkeuren van datums, en andere velden zoals locatie, type restaurant etc.. Een 25-tal mensen moeten hier zonder al te veel moeite hun voorkeuren kunnen invullen. (Niet inloggen en dergelijke)

Doel is het in kaart brengen van de beste opties voor het uitje.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan op datumprikker.nl
http://datumprikker.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar heb je Afspreken.nl voor of Datumprikker.nl