hoe kan je foto's van een usb stick naar een andere stick kopiëren ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je van usb naar usb of van usb via PC naar usb?
Poet
10 jaar geleden
Heb je twee USB-ingangen? Of zo'n USB stekkerdoosje? (="USB-hub")

Het beste antwoord

Door de twee sticks in een computer te steken en dan te kopieren van de ene naar de andere.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Geniale benadering van een complex ICT-vraagstuk +

Andere antwoorden (1)

Je stopt één USB stick in je pc, kopieert de bestanden naar je pc en haalt de USB er weer uit. Je stopt de andere er in en sleept ze dan naar de andere USB stick, of je doet het op de manier van Henk64
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom zou je het doen zoals jij het beschrijft als je het op de manier kan doen zoals henk64 beschrijft? De enige reden die ik kan bedenken is als je maar 1 USB poort hebt.