Zou denk ik wel moeten, als je op de achtergrond niet teveel programma's enz open hebt (niet dat je ondertussen een video aan het renderen bent ofzo :P)

Je kunt altijd nog even je cpu opzoeken op deze site:

http://www.cpubenchmark.net/

ik denk bij highend:

http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html

Het ligt natuurlijk ook aan je geheugen, maar als je 2 GB of meer hebt denk ik dat het geen probleem moet zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin. Zowel bovenstaand antwoord als de vraag zelf.

Je kunt niet vragen: "Kan ik elk 3D spel op Very High spelen, met deze PC..?"

Naast de processorsnelheid en 3d-kaart zijn er enorm veel aspecten die meespelen in deze vraag. Zoals bijvoorbeeld de FSB snelheid en veel zaken rondom het werkgeheugen. Maar boven alles vooral; welk spel?

Ik begrijp dat je een simpel antwoord wil, en bovenstaande persoon geeft die. Maar de waarde van het antwoord is nul. Daarmee is de kwaliteit van deze website als referentie ook nul.

Als je een PC hebt van het merk Acer, HP, Dell of soortgelijken. Vermeld dan even het typenummer. Als je een zelf samengestelde computer hebt, vermeld dan nog even het type moederbord en werkgeheugen. En als laatste even welk spel je op Very High wilt spelen. Met die informatie is een redelijke verwachting op te maken. Één waar je echt iets aan hebt, in plaats van te horen wat je wilt horen!