Hoe komt het dat mensen mij geen e-mail bericht kunnen sturen?

Mensen krijgen mijn mail bericht terug. dan staat er dat me mailbox vol zit. Wie heeft een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan zit je webmail vol.

Bij providers krijg je een aantal MB/GB aan opslag voor mails.
Je kunt inloggen op de webmail van je provider om even naar de site te gaan van je provider.

Als je in je mailbox bent maak je alles leeg, verwijderden. Er zal ook ergens Aangegeven staan hoeveel opslag je nog hebt.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

maak de e mail box leeg door alle oude berichten te verwijderen ook uit de map verwijdrde berichten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heeft niet altijd zin. Nou heeft vraagsteller het over meerdere mensen die hun mail niet kunnen sturen en weer terug krijgen, dus dan is de kans inderdaad groot dat de mailbox leegmaken de oplossing is. Maar ik heb het wel eens gehad dat mijn mailbox nog lang niet vol zat en iedereen kon gewoon mailtjes sturen. En die kwamen gewoon binnen behalve de mails van maar 1 persoon. Zowel van mij naar haar als omgekeerd konden ze niet verstuurd worden en gingen ze steeds weer terug naar de afzender. Ondertussen is het probleem opgelost. Maar je kan dus ook Van maar een enkele persoon geen mails binnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en wat wil je nu van me weten?