1.Kijk in de verpakking naar een cd, (als hij er niet is ga naar stap 4)
2. stop die in de pc en volg het installatie programma
3. Herstart de pc
4. Sluit het apparaat aan (achterin dat is sneller (USB 3.0), voor is USB 2.0)
5. wacht totdat er staat " Stuurprogramma geinstalleerd"
6. Gebruik het aparaat
LET OP:
Niet alle aparaten doen het. Ik weet niet wat een AMINO is:
Bijv een camera moet je gewoon filmen en dan overzetten naar pc (vakantie filmpjes)
een webcam kun je installeren en direct filmen vanaf pc. (handig voor bv skype)
Is het een microfoon/headset? dan zit er een pin-aansluiting aan. die moet je voorin de pc doen (microfoon is roze) je moet dan zelf even google-en naar een programma om het microfoon signaal op te nemen.

Wat altijd werkt: LEES DE HANDLEIDING
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Een Amino is een soort decoder voor IPTV, dus helaas heeft de vraagsteller weinig aan jouw algemene antwoord.
Die Amino's zijn IPTV decoders / set top boxes en die kunnen jouw PC niet via het netwerk gebruiken om op te nemen. De A540 heeft wel een interne disk waarop opgenomen kan worden, maar de andere types hebben geen mogelijkheid tot lokaal opnemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar als de kwaliteit niet zoveel uitmaakt zou je de analoge output van de Amino kunnen opnemen met een capture kaart in de TV.
gvrox