Is er een goede site om de waarde van een tweede hands telefoon te bereken?

Ik ben van plan om mijn iPhone 4 te verkopen. Maar is er een website waar ik de waarde van mijn telefoon kan bereken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Simpelweg: nee, want de waarde is wat een gek ervoor over heeft.
Bij iedereen ligt de waarde van een product anders, iemand die nu geen telefoon heeft maar hoognodig een telefoon nodig heeft, en ook zeker het geld ervoor heeft, bied waarschijnlijk meer dan iemand die arm is of die veel telefoons heeft, en die zelf weinig waarde aan die telefoon hecht.

Maar er is wel een website waarop je de waarde kan zien wat een gemiddeld iemand ervoor zou over hebben, namelijk http://www.oudetelefooninleveren.nl/telefoonwaarde-berekenen/.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het meest praktische antwoord : www.marktplaats.nl zet je Iphone erop en laat mensen bieden.