Sinds de laatste week valt mijn internet standaard uit om 19.25 uur. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Toegevoegd na 9 minuten:
Overigens valt het dan zowel op mijn laptop, telefoon als tablet weg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eens op de configuratiepagina van je router. Heeft een of andere grapjas hier misschien ingesteld dat vanaf 19u25 geen enkel apparaat verbinding mag maken met internet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met winkey + r kom je in het venster uitvoeren terecht. Daar tik je cmd en je komt in de cli terecht. Daar tik je ipconfig /all en kijkt naar het ip-adres van de gateway. Dit ip-adres vul je in, in de adresbalk van je browser.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En je hebt een aparte router? Deze dan eens resetten. Anders contact opnemen met je isp