Hoe installeer ik norton security?

ik heb hem 1 keer ergens anders geïnstalleerd en nu voorde 2e keer wil ik hem op mijn laptop installeren. Maar de code lukt niet er zit de letter N in en als ik die wil intypen lukt het niet dus dan wordt de code ook niet geaccepteerd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Code kopiëren en dan plakken lukt ook niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer contact op te nemen met Norton.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee de code staat op een blaatje
SimonV
10 jaar geleden
Wat is er dan met de letter N? Je kunt hem wel hier typen, waarom niet bij de code?

Antwoorden (1)

Op het moment dat je de code ingeeft checkt het programma de code online en ziet dan dat deze al geactiveerd is. Je kan dit controleren door de code in te geven terwijl je niet online bent (netwerkkabel er even uittrekken of Wifi even uitzetten) Als het dan wel lukt zit het dus in de controle van het programma zelf en mag het maar 1x geïnstalleerd worden.
Je kan contact opnemen met Norton en de situatie uitleggen. Vaak zijn bedrijven heel welwillend in dit soort gevallen