hoe los ik de verfilicatiefout op van mijn samsung galaxy young?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook een samsung galaxsy y young wat je moet doen ga.naar een mediamarkt of andere winkel die gespecializeert is in telefoons in de buurt die helpen je

Antwoorden (1)

weinig info, dus moet er even naar gokken

Dergelijke fouten ontstaan vaak doordat de handshake niet goed gebeurt, dat er niet eh goed gecommuniceerd word.
Met je wifi verbinding kan dat soms aan de beveiliging liggen, of dat er te veel verkeer op de router is ( door te veel aangeprikte verbindingen ).
Vaak help een reboot van of de router of van je toestel wel eens.

Verificatiefouten in je mailapplicatie, dat is vaak eenvoudig op te lossen door alle instellingen na te lopen.
Vaak zit daar de fout met dergelijke problemen.

Verificatiefouten van apps?
Dat is een lastige, daar dit natuurlijk tweezijdig kan zijn.
Ten eerste de door jou ingevoerde gegevens moeten kloppen.
En ten tweede het moet aan de "overkant" ook kloppen.
Bijvoorbeeld, een week of anderhalf terug had Whatsapp met dergelijke problemen te kampen, tja dan kan je tekeer gaan als een beest op je toestel, maar dat zal dan echt niet helpen.

Eigenlijk had je erbij moeten vertellen met welke applicatie je dit probleem hebt en wanneer het voorkomt.