youtube inkomsten genereren uitzetten wanneer je film is geweigerd ivm auteursrechten?

Ik heb onlangs "inkomsten genereren" bij youtube geactiveerd. Nou heb ik eigenlijk zonder goed na te denken bij 2 films aangevinkt dat ik inkomsten wil genereren die door youtube zijn afgewezen. Dit omdat er in de films achtergrond muziek zit die blijkbaar de auteursrechten schendt.

Youtube geeft deze melding "Je video is momenteel niet goedgekeurd voor het genereren van inkomsten. Voordat we je verzoek kunnen beoordelen, heeft YouTube informatie nodig over de rechten op commercieel gebruik die je voor de video hebt."

Nou dacht ik dit simpel op te lossen door het vinkje bij "inkomsten genereren" weg te halen maar dat werkt niet. Het vinkje komt steeds weer terug en het uitroepteken achter de film blijft staan...

Hoe kan ik het "inkomsten genereren" bij die specifieke films uitzetten en het uitroepteken laten verdwijnen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als uitbreiding op het antwoord van WDHGBS:

Dit is een zeer goede oplossing. Maar gezien jij het bestand niet meer op je pc hebt is het aan te raden de video te downloaden met een youtube download programma.
In onderstaande link is er een te vinden (gebruik ik zelf ook en is betrouwbaar).

Simpel je filmpje even downloaden, nieuwe soundtrack eronder en uploaden maar.

veel succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
nog even dit.
Je zal het programma wel moeten downloaden.
Als je de internet converter gebruikt kan je hem niet als video opslaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer de video te verwijderen en de achtergrondmuziek te vervangen door muziek uit de Youtube Music Libary, zoals muziek van 009 Sound System.

Toegevoegd na 1 minuut:
En daarna uiteraard de video weer opnieuw te uploaden.