mijnscherm van me laptop is kapot kan dit nog gemaakt worden of niet als het wel kan wat zijn de kosten?

Er is een zwarte lange streep in de linker boven hoek van het scherm voor de rest dit daaronder nog veel gekleurde lijnen, ik klapte de laptop open en toen was er een klein zwart streepje maar ik dacht dat dat geen kwaad kom dus ik deed het scherm naar achter en toen kwam er ineens in hele grote streep. Mijn moeder word erg boos op mij als zij erachter komt dus ik wil graag weten of het nog gemaakt kan worden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dit kan nog gewoon worden gerepareerd. Waarschijnlijk moet het beeldscherm worden vervangen. Dit kost in het beste geval €100,- en anders enkele honderden euro's, exclusief reparatiekosten. Als je even rond googelt dan kom je er vanzelf achter waar je jouw laptop kan repareren. Een reparatie duurt meestal een week tot twee weken, soms wat korter.