Wat is het belangrijkste verschil tussen de Samsung Galaxy tab 3 en de Note tab(beide 10.1)?

Even los van de stylus bij de Note tab want dat is een voor zich sprekend verschil.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zit niet zo veel verschil tussen. Behalve dat de Note 10.1 uit 2012 stamt en de Tab 3 uit 2013.
Dan heb ik het niet over de Note 10.1 2014 editie.

Qua processor is lijkt de Note 10.1 beter omdat hij een quad core heeft, en de Tab 3 een dual core.
Scherm is gelijk en de batterij ook volgens mij.
Note 10.1 heeft Android 4.1.2
Tab 3 heeft 4.2

Versie 4.3 komt in November uit voor de Note 10.1

Maar die pen maakt toch een wereld van verschil hoor. Je kunt opeens via gewoon schrijven hele teksten of een dagboek schrijven.
Je kunt gemakkelijker internetten, omdat het pennetje beter de links kan aanraken dan een vinger. Even snel door de pagina's bladeren.

Ik had juist de Note 10.1 uitgekozen vorige maand. Omdat de prijs met de Tab 3 gelijkwaardig was, maar die pen er dan bij zit.
Sindsdien heb ik geen papieren notities meer. En doe ik die digitaal.
Heb zelfs mijn GSM vervangen voor de Galaxy Note 2, en daarop doe ik ook de notities die onderling uitgewisseld kunnen worden.
Ik heb nu 2 top apparaten die in 2012 allebei topmodellen waren, maar nu goedkoper zijn omdat er nieuwere modellen uit zijn gekomen.
Nog sneller dan snel hoeft niet voor mij. Mijn apparaten zijn nu gewoon snel. en dus dik tevreden.

Een Engelse vergelijk kan je hier vinden:
http://www.pocket-lint.com/news/121438-samsung-galaxy-tab-3-vs-galaxy-note-tablets-what-s-the-difference