Ik krijg steeds het rechtermuisknop scherm terwijl ik deze niet inhou. Iets dat ik hier aan kan doen?

Het ligt niet aan de muis maar het menu staat er altijd en overal.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Probeer eens met een andere muis maar ook met een ander toetsenbord.

Het zou namelijk de muisknop kunnen zijn die vastzit. Maar ook de contextmenuknop van het toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, maar het is een laptop, we hebben dus geen toetsenbord bij de hand. We hebben geprobeerd de muis uit te halen en met de mousepad en omgekeerd, het probleem ligt dus niet hier.