Wie kent een programma waarmee ik mijn beeldscherm filmen en een spel spelen ?

Kent iemand een programma waarmee ik mijn beeldscherm kan filmen en dat ik ook een spel kan spelen. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

dat klopt camtasia heeft een prijskaartje maar ik gebruik bandicam, is gratis maar dan kun je maar max. 10 min. opnemen, zet hem dan gewoon opnieuw aan en ga verder dan kun je met moviemaker aan elkaar plakken erg makkelijk en helemaal gratis!!

je moet wel een redelijk goede pc hebben wil je het zonder schokkende beelden doen maar het proberen kan natuurlijk altijd.

hier is de download link van het programmatje:
http://www.bandicam.com/downloads/ing/

succes!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi,
Ik gebruik zelf Camtasia (heeft wel een prijskaartje). Bij Camtasia kan je ook bewerken enz. Een alternatief is Fraps, Fraps is gratis te downloaden. Je kan altijd nog een betaalde versie kopen. Ik heb zelf hier geen ervaring mee, maar wel op m'n computer staan.
Veel succes!
MaartenvL
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Ik ben ook zeer enthousiast over Camtasia.