Als je in je zoekopdrachtscherm (bij je windows startknop) msconfig invult en dit programma start komt er een scherm van Susteemconfiguratie. Al je nu het tabblad "opstarten" aanklikt zie je hier al je programma's die opstarten als je je computer opstart. Door hier een vinkje weg te halen bij mhotkey start dit programma de volgende keer niet meer op. mhotkey is een programma voor de speciale funktietoetsen voor het toetsbord bestand. Het kan dus wel zo zijn dat deze het dan niet meer doen.

Toegevoegd na 37 minuten:
Susteemconfiguratie = Systeemconfiguratie. Soms kan je het ook al aanpassen door het programma te openen (dubbel klik in de taakbalk of rechtermuisknop) en hier dan aan te geven of het programma moet starten bij het opstarten van de computer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

rechtermuisknop en dan verwijderen kiezen?
of via configuratiescherm/software dat verwijderen als je het niet nodig hebt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mhotkey is geen essentieel windows-proces maar het is wel heel handig! Het is namelijk de driver van je toetsenbord (bij bepaalde merken).

Als je Mhotkey verwijderd of uitschakelt, dan kan je sommige functies op jouw toetsenbord niet meer gebruiken. Dus om geluid stiller of harder te zetten via toetsenbord, werkt dan niet meer.

Mhotkey gebruikt niet veel geheugen, dus ik zou niet weten waarom je het zou willen verwijderen of uitschakelen.