Profielfoto Skype altijd onscherp?

Hoi!

Elke keer als ik mijn profielfoto op Skype verander wordt deze heel wazig. Terwijl de foto die ik dan heb gekozen gewoon helemaal scherp is. Dit gebeurt elke keer. Ik kan er zelf niks over vinden op Internet, maar heeft iemand enig idee waar dat aan ligt en hoe ik dat kan verhelpen?

Eerst had ik daar totaal geen last van, maar sinds een paar maanden wel. Ik vind het echt verschrikkelijk vervelend.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Dit is een bekend probleem van Skype. Het algoritme dat het systeem gebruikt om de profielfoto te knippen / zoomen etc is erg slecht. Het enige dat je kunt doen is de portable versie van skype 5 downloaden (hier http://en.chat4o.com/skype-portable-5-0/), daarmee inloggen, je profielfoto veranderen, uitloggen en weer inloggen met de normale skype. Helaas is er geen makkelijkere manier.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh, nog iets belangrijks: sluit skype af voordat je skype 5 portable opstart!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super bedankt! ^^
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het gelukt?