Hoe kan mijn neef op zijn laptop de vergrendeling tijdelijk opheffen?

Mijn neef heeft een printscreen gemaakt en die moet hij op de site van PC Tools via bladeren toevoegen. Maar als hij via bladeren dat bestand oproept, krijgt hij C:\Gebruikersnaam-Documenten. Met andere woorden: zijn laptop is vergrendeld en hij ziet geen kans om dit bestand te uploaden? Hoe kan hij dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap je vraag niet. Bladeren begint meestal met My Documents (C:\Gebruikersnaam-Documenten). Wat is het probleem dan?

Het beste antwoord

crtl alt del. taakbeheer starten tab procesbeheer
Zoek dan in de tabel welk proces je moet hebben (de naam zal er wel op lijken) en sluit dit proces.