Gratis online radio maken zonder plugins?

Ik wil graag een eigen online radio stream maken, maar ik ben niet goed met al die plugins. kan het ook zonder?

Toegevoegd na 22 uur:
Ook wil ik het doen via een dienst die alles betaald, zodat ik niet in moeilijkheden kom met auteursrechten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Plugins heb je niet nodig je moet het doen via Listen2myradio dat is het gemakkelijkst en gratis. Staat ook veel uitleg bij. Link in bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Let hierbij op auteursrechten van muziek die je draait. Hier moet je vaak geld voor betalen, tenzij de streamingssite deze rechten voor je betaalt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar eigen ervaring weet ik dat je alleen een streamingprogramma nodig hebt i.c.m listen2myradio.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet altijd een streamingprogramma als SAM Broadcaster hebben om je muziek door af te spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelf begon ik met SAM Broadcaster, wat normaal een flinke duit kost, maar de meesten betalen er niet voor (...). Ik gebruikte dit samen met listen2myradio en mensen konden mij horen via (een naam).listen2myradio.com. Heel simpel en als je de draai vind dan is t zo gebeurd.