Dat hangt van de gebruikte JPG-compressie af.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pasfoto Op deze pagina kun je een pasfoto bij je profiel plaatsen
Je kunt hiervoor een .jpg foto gebruiken
De maximale grootte van de foto is 1MB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan gaat het niet om de afmeting van de foto, maar om de hoeveelheid data. Die staat achter het bestandje.
Dat is niet te zeggen. Het aantal mb's geeft de hoeveelheid digitale informatie aan, die kun je net zo groot of klein weergeven/afdrukken als je wilt. En afhankelijk van de jpg-compressie (ALS het een jpg is) heb je dan voor goot formaat een bepaalde kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt, maar als je dan een foto op internet van 1 mb wil opzoeken, hoe doe je dat dan? ik zie alleen maar dat je kunt zoeken op grootte. (zoveel x zoveel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan dus niet. Tenminste niet bij google. Misschien zijn er andere zoekmachines die wel zo werken maar die ken ik niet.