Hele bladzijden tegelijk lukt sowieso niet. Je zou het per alinea kunnen kopiëren dan dan plakken in een van de online vertaalmachines. Google of Babylon, bijvoorbeeld. Ik gebruik zelf de ImTranslator, die als rechtsklik applicatie aan Firefox gekoppeld zit.
Maar stel je er niet te veel van voor, want het wordt heel krom Nederlands dus je moet het nog zelf herschrijven tot een normale tekst.
Amadea
10 jaar geleden
criseyde
10 jaar geleden
Die ervaring heb ik ook. Gebruik het daarom tegenwoordig nog maar zelden, in mijn ervaring heb ik het sneller zelf vertaald dan laten vertalen en dan weer herschrijven. Bovendien (her)kennen de vertaalsites veel woorden niet en dat zijn vaak juist de woorden waar ik naar op zoek ben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ook andere vertaalprogramma's werken ook goed op deze manier maar toch heb ik hier meer aan vooral met koppelen